7.08.2009

See ongi laulumemm


16.10.2006 Tartu

That´s the actual singsong-granny

3 comments:

Anonymous said...

See postitus on pühendatud hiljuti lõppenud Laulu-ja Tantsupeole. Eriti just Laulupeo teisele päevale. Esimene päev ei olnud eriti erutav. Samuti oli häiriv, et Tantsupeole ei müüdud seisupileteid.(Väga vale otsus mo meelest)Laulupeo teine päev täitis aga kõik lootused ja rohkemgi veel.(Suurepärased inimesed, suurepärane repertuaar, vägev meelsus jne)Hoolimata hilinemisest oli väga positiivne elamus ka rongkäik. Oli näha, et paljud koorid ja tantsuringid olid selleks eriliselt valmistunud. Hoogu lisas ka rahvarohkus nii rongkäigus, kui tee ääres.

Anonymous said...

Natuke ka postituse fotost endast. Tegemist on memmega, kes lähenes mulle Tartus kandes poolikut taskus ja olles pisut napsune.(Sellised memmed ja taadid millegipärst armastavad minuga vestlema tulla. Seda juhtub tihti) Mina soovitan nad ära kuulata. Tihti kuulete põnevaid asju elust, ajaloost, neist endist jne. Ja kui ei kuule on võimalik alati poolelt vestluselt lahkuda. Seekord sai kuulda ka tundmatuid rahvalaule (lauldud pole mulle samuti ainult üks kord. Selliseid muusikalisi elamusi olen nautinud Balti jaamas, turul ja külapoodide juures, ennem ja ka pärast.) Pean tunnistama, et oli nauditav vestlus. Kavatsen selliseid vestlusi pidada ka tulevikus. Usun, et see ei võta kellelgi tükki küljest ja ka nemad tahavad, et keegi neid kuulaks. Miks peaks seda neile keelama.

Anonymous said...

Ma tean seda memme! Ta küsib inimestelt raha (ravimiteks tavaliselt). Aastaid on tegutsenud mu kodukandis:)
Ja Erx, tule ruttu tööle!;)

Kets